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Account-Based Marketing
The Definitive Handbook for B2B Marketers
Taschenbuch von Bev Burgess
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Understand how traditional marketing methods can be directly applied in B2B businesses to deliver results across reputation, relationships and revenue with your top customers.
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Über den Autor
Bev Burgess
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Foreword Chapter - 01: How ABM is Reshaping B2B Marketing Chapter - 02: The Business Perspective Chapter - 03: The Customer's Perspective Chapter - 04: Designing The Right ABM Strategy for Your Business Chapter - 05: Strategic ABM Chapter - 06: Scenario ABM Chapter - 07: Segment ABM Chapter - 08: Programmatic ABM Chapter - 09: Pursuit Marketing Chapter - 10: Building Your Capability Chapter - 11: Looking Ahead
Details
Erscheinungsjahr: 2025
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398619135
ISBN-10: 1398619132
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Burgess, Bev
Hersteller: Kogan Page
Kogan Page Ltd
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 20 mm
Von/Mit: Bev Burgess
Erscheinungsdatum: 25.03.2025
Gewicht: 0,705 kg
Artikel-ID: 131588243
Über den Autor
Bev Burgess
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Foreword Chapter - 01: How ABM is Reshaping B2B Marketing Chapter - 02: The Business Perspective Chapter - 03: The Customer's Perspective Chapter - 04: Designing The Right ABM Strategy for Your Business Chapter - 05: Strategic ABM Chapter - 06: Scenario ABM Chapter - 07: Segment ABM Chapter - 08: Programmatic ABM Chapter - 09: Pursuit Marketing Chapter - 10: Building Your Capability Chapter - 11: Looking Ahead
Details
Erscheinungsjahr: 2025
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398619135
ISBN-10: 1398619132
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Burgess, Bev
Hersteller: Kogan Page
Kogan Page Ltd
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 20 mm
Von/Mit: Bev Burgess
Erscheinungsdatum: 25.03.2025
Gewicht: 0,705 kg
Artikel-ID: 131588243
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