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Beschreibung
The book
The Digital Markets Act (DMA) brings many new rules for large platform operators. Companies that use central platform services of "gatekeepers" as well as private end-users of platforms are affected.

The target group
In-house counsels, companies, lawyers, supervisory authorities, business and consumer associations, insurance companies, research institutions, European institutions, non-governmental organisations.
The book
The Digital Markets Act (DMA) brings many new rules for large platform operators. Companies that use central platform services of "gatekeepers" as well as private end-users of platforms are affected.

The target group
In-house counsels, companies, lawyers, supervisory authorities, business and consumer associations, insurance companies, research institutions, European institutions, non-governmental organisations.
Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Handels- und Wirtschaftsrecht, Arbeitsrecht
Genre: Recht, Sozialwissenschaften, Wirtschaft
Produktart: Nachschlagewerke
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: XIX
583 S.
ISBN-13: 9783406789991
ISBN-10: 3406789994
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Rupprecht Podszun
Redaktion: Podszun, Rupprecht
Herausgeber: Rupprecht Podszun/Philipp Bongartz/Sohie Gappa et al
Auflage: 1. Auflage
Hersteller: C.H. Beck
Verlag C.H. Beck GmbH & Co. KG
Verantwortliche Person für die EU: Verlag C.H.Beck GmbH & Co. KG, Wilhelmstr. 9, D-80801 München, produktsicherheit@beck.de
Maße: 245 x 172 x 52 mm
Von/Mit: Rupprecht Podszun
Erscheinungsdatum: 05.04.2024
Gewicht: 1,186 kg
Artikel-ID: 126636042

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