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Getting Price Right – The Behavioral Economics of Profitable Pricing
Buch von Gerald Smith
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Combining perceptive insights from behavioral economics with leading-edge ideas on price management, this book offers a new approach to pricing. Gerald Smith demonstrates why understanding, reframing, and refining everyday pricing processes-one's pricing orientation-results in a better long-term pricing strategy.
Combining perceptive insights from behavioral economics with leading-edge ideas on price management, this book offers a new approach to pricing. Gerald Smith demonstrates why understanding, reframing, and refining everyday pricing processes-one's pricing orientation-results in a better long-term pricing strategy.
Details
Erscheinungsjahr: 2021
Medium: Buch
Inhalt: Einband - fest (Hardcover)
ISBN-13: 9780231190701
ISBN-10: 0231190700
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Gerald Smith
Hersteller: Columbia University Press
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Abbildungen: 145 figures and tables
Maße: 231 x 162 x 25 mm
Von/Mit: Gerald Smith
Erscheinungsdatum: 12.10.2021
Gewicht: 0,598 kg
Artikel-ID: 120324869
Details
Erscheinungsjahr: 2021
Medium: Buch
Inhalt: Einband - fest (Hardcover)
ISBN-13: 9780231190701
ISBN-10: 0231190700
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Gerald Smith
Hersteller: Columbia University Press
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Abbildungen: 145 figures and tables
Maße: 231 x 162 x 25 mm
Von/Mit: Gerald Smith
Erscheinungsdatum: 12.10.2021
Gewicht: 0,598 kg
Artikel-ID: 120324869
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