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Beschreibung
Transform your marketing strategy to place the audience front and center, building trust with consumers, developing brand awareness and driving sales.
Transform your marketing strategy to place the audience front and center, building trust with consumers, developing brand awareness and driving sales.
Über den Autor
Ashley Faus
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Trust - the foundation that fuels business outcomes; Chapter - 02: Content strategy - the right message to the right people; Chapter - 03: Elements of the playground; Chapter - 04: Tactics to increase reach, engagement, and conversion; Chapter - 05: Metrics - from Owned to omni-channel; Chapter - 06: The social media spectrum; Chapter - 07: Engage in conversations on social media; Chapter - 08: The power of community - online and offline; Chapter - 09: Thought leadership; Chapter - 10: Four pillars of thought leadership; Chapter - 11: Evolve the marketing mix; Chapter - 12: Build thought leaders; Chapter - 13: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: | 2025 |
---|---|
Fachbereich: | Einzelne Wirtschaftszweige |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Einband - flex.(Paperback) |
ISBN-13: | 9781398619388 |
ISBN-10: | 1398619388 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Faus, Ashley |
Hersteller: | Kogan Page |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 231 x 153 x 16 mm |
Von/Mit: | Ashley Faus |
Erscheinungsdatum: | 03.05.2025 |
Gewicht: | 0,394 kg |
Über den Autor
Ashley Faus
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Trust - the foundation that fuels business outcomes; Chapter - 02: Content strategy - the right message to the right people; Chapter - 03: Elements of the playground; Chapter - 04: Tactics to increase reach, engagement, and conversion; Chapter - 05: Metrics - from Owned to omni-channel; Chapter - 06: The social media spectrum; Chapter - 07: Engage in conversations on social media; Chapter - 08: The power of community - online and offline; Chapter - 09: Thought leadership; Chapter - 10: Four pillars of thought leadership; Chapter - 11: Evolve the marketing mix; Chapter - 12: Build thought leaders; Chapter - 13: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: | 2025 |
---|---|
Fachbereich: | Einzelne Wirtschaftszweige |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Einband - flex.(Paperback) |
ISBN-13: | 9781398619388 |
ISBN-10: | 1398619388 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Faus, Ashley |
Hersteller: | Kogan Page |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 231 x 153 x 16 mm |
Von/Mit: | Ashley Faus |
Erscheinungsdatum: | 03.05.2025 |
Gewicht: | 0,394 kg |
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