Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Beschreibung
Brings together current research in philosophy, cognitive science, and education to uncover and criticize the traditional assumptions of how and why we should learn through imitation.
Brings together current research in philosophy, cognitive science, and education to uncover and criticize the traditional assumptions of how and why we should learn through imitation.
Über den Autor
Bryan R. Warnick is Assistant Professor of Philosophy of Education at the Ohio State University.
Details
Erscheinungsjahr: 2009
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Erziehung & Bildung, Importe
Rubrik: Sozialwissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780791474280
ISBN-10: 0791474283
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Warnick, Bryan R.
Hersteller: SUNY Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 10 mm
Von/Mit: Bryan R. Warnick
Erscheinungsdatum: 08.01.2009
Gewicht: 0,27 kg
Artikel-ID: 133624069

Ähnliche Produkte