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The Craft of Creativity
Taschenbuch von Matthew A Cronin (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Matthew A. Cronin is Associate Professor of Management at George Mason University.Jeffrey Loewenstein is Associate Professor of Business Administration at the University of Illinois at Urbana-Champaign.
Matthew A. Cronin is Associate Professor of Management at George Mason University.Jeffrey Loewenstein is Associate Professor of Business Administration at the University of Illinois at Urbana-Champaign.
Über den Autor
Matthew A. Cronin is Associate Professor of Management at George Mason University.Jeffrey Loewenstein is Associate Professor of Business Administration at the University of Illinois at Urbana-Champaign.
Inhaltsverzeichnis
1. Perspectives on Creativity

2. Getting Insight

3. Turning Potential into Inventions

4. Enlightenment as a Creative Product

5. Cues as Clues to the Process

6. Thinking Tools for the Road

7. The Value of Persistence

8. Developing the Craft of Creativity
Details
Erscheinungsjahr: 2018
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781503605077
ISBN-10: 1503605078
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Cronin, Matthew A
Loewenstein, Jeffrey
Hersteller: Stanford University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 228 x 151 x 22 mm
Von/Mit: Matthew A Cronin (u. a.)
Erscheinungsdatum: 17.04.2018
Gewicht: 0,458 kg
Artikel-ID: 109531146
Über den Autor
Matthew A. Cronin is Associate Professor of Management at George Mason University.Jeffrey Loewenstein is Associate Professor of Business Administration at the University of Illinois at Urbana-Champaign.
Inhaltsverzeichnis
1. Perspectives on Creativity

2. Getting Insight

3. Turning Potential into Inventions

4. Enlightenment as a Creative Product

5. Cues as Clues to the Process

6. Thinking Tools for the Road

7. The Value of Persistence

8. Developing the Craft of Creativity
Details
Erscheinungsjahr: 2018
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781503605077
ISBN-10: 1503605078
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Cronin, Matthew A
Loewenstein, Jeffrey
Hersteller: Stanford University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 228 x 151 x 22 mm
Von/Mit: Matthew A Cronin (u. a.)
Erscheinungsdatum: 17.04.2018
Gewicht: 0,458 kg
Artikel-ID: 109531146
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