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Beschreibung
Business Concepts for Management Students and Practitioners
Business Concepts for Management Students and Practitioners
Über den Autor
Patrick Siegfried is Professor for International Management at the International School of Management in Frankfurt/Germany. He also holds a Guest Professorship for Entrepreneurship at the Szent István University in Gödöllö/Hungary. He has professional experience as a CEO of various logistics companies and as a commercial manager for an international distribution centre. His research focuses is on Strategic Management and Innovation Management in Startups.
Details
Erscheinungsjahr: 2021
Fachbereich: Management
Genre: Recht, Sozialwissenschaften, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Titelzusatz: Pran-RFL, Netflix, Mc Donalds, Google, Tesco, Apple, COCA COLA, PSA Group, Mercedes, Tesla, Toyota, Beximco, KFC, LBC Lao Brewery Company
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9783754316917
ISBN-10: 3754316915
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Siegfried, Patrick
Auflage: 1. Auflage
Hersteller: Books on Demand GmbH
BoD - Books on Demand
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Maße: 210 x 148 x 19 mm
Von/Mit: Patrick Siegfried
Erscheinungsdatum: 02.07.2021
Gewicht: 0,429 kg
Artikel-ID: 120309664

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