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Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Digital Music Wars
Ownership and Control of the Celestial Jukebox
Taschenbuch von Patrick Burkart (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
With the rising popularity of online music, the nature of the music industry is rapidly changing. Rather than buying albums, tapes, or CDs, music shoppers can purchase just one song at a time. It's akin to putting a coin into a diner jukebox-except the jukebox is out in cyberspace. But has increasing copyright protection gone too far in keeping the music from the masses? The authors show how the online music industry will establish the model for digital distribution, cultural access, and consumer privacy. Digital Music Wars explores the far-reaching implications of downloading music in an in-depth and insightful way.
With the rising popularity of online music, the nature of the music industry is rapidly changing. Rather than buying albums, tapes, or CDs, music shoppers can purchase just one song at a time. It's akin to putting a coin into a diner jukebox-except the jukebox is out in cyberspace. But has increasing copyright protection gone too far in keeping the music from the masses? The authors show how the online music industry will establish the model for digital distribution, cultural access, and consumer privacy. Digital Music Wars explores the far-reaching implications of downloading music in an in-depth and insightful way.
Über den Autor
By Patrick Burkart and Tom McCourt
Inhaltsverzeichnis
Chapter 1 1 The "Celestial Jukebox" Chapter 2 2 The Music Industry in Transition Chapter 3 3 The Jukebox Contested Chapter 4 4 The Jukebox Implemented Chapter 5 5 Digital Capitalism, Culture, and the Public Interest
Details
Erscheinungsjahr: 2006
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780742536692
ISBN-10: 0742536696
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Burkart, Patrick
McCourt, Tom
Hersteller: Rowman & Littlefield Publishers
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 216 x 140 x 10 mm
Von/Mit: Patrick Burkart (u. a.)
Erscheinungsdatum: 16.02.2006
Gewicht: 0,23 kg
Artikel-ID: 102262141
Über den Autor
By Patrick Burkart and Tom McCourt
Inhaltsverzeichnis
Chapter 1 1 The "Celestial Jukebox" Chapter 2 2 The Music Industry in Transition Chapter 3 3 The Jukebox Contested Chapter 4 4 The Jukebox Implemented Chapter 5 5 Digital Capitalism, Culture, and the Public Interest
Details
Erscheinungsjahr: 2006
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780742536692
ISBN-10: 0742536696
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Burkart, Patrick
McCourt, Tom
Hersteller: Rowman & Littlefield Publishers
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 216 x 140 x 10 mm
Von/Mit: Patrick Burkart (u. a.)
Erscheinungsdatum: 16.02.2006
Gewicht: 0,23 kg
Artikel-ID: 102262141
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