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The Geographies of Fashion
Consumption, Space, and Value
Taschenbuch von Louise Crewe
Sprache: Englisch

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Beschreibung
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Über den Autor
Louise Crewe
Zusammenfassung
Explores the impact of digital media communications on the fashion sector
Inhaltsverzeichnis

1. Figuring out the Geographies of Fashion
2. Fashioning the Global City: Architecture and the Building of Fashion Space
3. Fast Fashion, Global Spaces and Bio-commodification
4. Slow Fashion and Investment Consumption
5. Luxury Fashion: Flagships, Singularity and the Hidden Art of Value Creation
6. Possessed: Evocative Objects, Materiality and Meaning
7. Soft:Ware:Wear:Where: Convergence, Disintermediation and Virtual Fashion Worlds

Bibliography
Index

Details
Erscheinungsjahr: 2017
Genre: Importe, Kunst
Rubrik: Kunst & Musik
Thema: Innenarchitektur & Design
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781472589552
ISBN-10: 1472589556
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Crewe, Louise
Redaktion: Eicher, Joanne B.
Hersteller: Bloomsbury Publishing PLC
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 233 x 154 x 15 mm
Von/Mit: Louise Crewe
Erscheinungsdatum: 23.03.2017
Gewicht: 0,326 kg
Artikel-ID: 108472456
Über den Autor
Louise Crewe
Zusammenfassung
Explores the impact of digital media communications on the fashion sector
Inhaltsverzeichnis

1. Figuring out the Geographies of Fashion
2. Fashioning the Global City: Architecture and the Building of Fashion Space
3. Fast Fashion, Global Spaces and Bio-commodification
4. Slow Fashion and Investment Consumption
5. Luxury Fashion: Flagships, Singularity and the Hidden Art of Value Creation
6. Possessed: Evocative Objects, Materiality and Meaning
7. Soft:Ware:Wear:Where: Convergence, Disintermediation and Virtual Fashion Worlds

Bibliography
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Details
Erscheinungsjahr: 2017
Genre: Importe, Kunst
Rubrik: Kunst & Musik
Thema: Innenarchitektur & Design
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781472589552
ISBN-10: 1472589556
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Crewe, Louise
Redaktion: Eicher, Joanne B.
Hersteller: Bloomsbury Publishing PLC
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 233 x 154 x 15 mm
Von/Mit: Louise Crewe
Erscheinungsdatum: 23.03.2017
Gewicht: 0,326 kg
Artikel-ID: 108472456
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