Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Beschreibung
"A critique of how data is used in educational settings, and a demonstration of how data can play a more just role in research and practice when approached through a broader spectrum of anonymity"--
"A critique of how data is used in educational settings, and a demonstration of how data can play a more just role in research and practice when approached through a broader spectrum of anonymity"--
Über den Autor
Matthew Berland and Antero Garcia
Inhaltsverzeichnis
Acknowledgments vii
1 Introduction 1
2 The Anonymity Spectrum 15
3 AnSpec Research Methodologies 33
4 Assessment Futures 47
Interlude: Assessment 65
5 Schools and Formal Learning Organizations 77
Interlude: Schools 99
6 Museums, Libraries, Informal, and Voluntary Learning Spaces 105
Interlude: Museums and Libraries 123
7 Games and Learning 131
Interlude: Games 147
8 Making, Creative Learning, Technocentrism, and Hope 153
Interlude: Making 167
9 Conclusions and Reimaginings 171
Notes 181
References 183
Index 191
Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Unterricht
Genre: Erziehung & Bildung, Importe
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780262547529
ISBN-10: 026254752X
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Garcia, Antero
Berland, Matthew
Hersteller: MIT Press Ltd
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 153 x 231 x 18 mm
Von/Mit: Antero Garcia (u. a.)
Erscheinungsdatum: 23.04.2024
Gewicht: 0,272 kg
Artikel-ID: 128930104

Ähnliche Produkte