Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Media and Power in Southeast Asia
Taschenbuch von Cherian George (u. a.)
Sprache: Englisch

28,55 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Produkt Anzahl: Gib den gewünschten Wert ein oder benutze die Schaltflächen um die Anzahl zu erhöhen oder zu reduzieren.
Kategorien:
Beschreibung
Explores issues of global relevance around journalism's relationship with political power using Southeast Asian states. Argues that development of free, independent, and plural media has been complicated by commercialisation, the Internet, and identity-based politics. These open up political space and pluralise discourse, but do not necessarily produce change.
Explores issues of global relevance around journalism's relationship with political power using Southeast Asian states. Argues that development of free, independent, and plural media has been complicated by commercialisation, the Internet, and identity-based politics. These open up political space and pluralise discourse, but do not necessarily produce change.
Inhaltsverzeichnis
1. Southeast Asia's contested media space; 2. Media and democratic transitions ; 3. Authoritarian resilience and media; 4. Big business and media; 5. Media and intolerance; 6. Digital media disruptions.
Details
Erscheinungsjahr: 2019
Genre: Importe, Politikwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781108467889
ISBN-10: 1108467881
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: George, Cherian
Venkiteswaran, Gayathry
Hersteller: Cambridge University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 5 mm
Von/Mit: Cherian George (u. a.)
Erscheinungsdatum: 29.08.2019
Gewicht: 0,131 kg
Artikel-ID: 116835031
Inhaltsverzeichnis
1. Southeast Asia's contested media space; 2. Media and democratic transitions ; 3. Authoritarian resilience and media; 4. Big business and media; 5. Media and intolerance; 6. Digital media disruptions.
Details
Erscheinungsjahr: 2019
Genre: Importe, Politikwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781108467889
ISBN-10: 1108467881
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: George, Cherian
Venkiteswaran, Gayathry
Hersteller: Cambridge University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 5 mm
Von/Mit: Cherian George (u. a.)
Erscheinungsdatum: 29.08.2019
Gewicht: 0,131 kg
Artikel-ID: 116835031
Sicherheitshinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte